Agentia de turism ULTRAMARINE TRAVEL INTERNATIONAL

documente agentie click aici


ADRESA

Romania, Bucuresti

str. Orzari nr.5, bloc 46 bis, parter

cod postal 02155

 

Tel: +4 021 326 44 92; 326 44 93
Fax: +4 021 326 44 91 si
031 816 54 46
Mobile: +4 0728 407 591

TERMENI SI CONDITII
DE UTILIZARE A SITE-ULUI www.ultramarine.ro

inapoi la pagina de contact, click aici...

   

Contract intre Utilizator si societate
Contract intre utilizator (dvs.) si societate - agentia de turism (noi). Va rugam cititi cu atentie acesti termeni si conditiile contractuale (Termeni & Conditii) inainte de a utiliza pagina de internet a socieatii noastre, www.ultramarine.ro (Site).

 

Site
Site-ul va este oferit de agentia de turism ultramarine travel international, cu sediul in str. Orzari nr.5, bloc 46 bis, parter, Sector 2, Bucuresti, Romania. Va rugam sa notati ca toata corespondenta privind Serviciul de Relatii cu Clientii va trebui trimisa la aceasta adresa.

 

Acceptarea Termenilor & Conditiilor
Utilizand acest Site sunteti de acord in totalitate cu acesti Termeni & Conditii, fara nici o restrictie. Daca nu sunteti de acord cu unul din punctele descrise, nu puteti utiliza acest Site in nici un fel.

 

Serviciile oferite
Agentia de turism va pune la dispozitie informatii generale despre destinatiile pe care le are incluse in oferte, programe turistice organizate de agentia noastra (programe proprii) de sejur, circuit, croaziera, sejururi active de tip aventura si servicii specializate de tip “luna de miere” si ceremmonii de refacerea juramintelor de dragoste.

Pentru toate destinatiile si toate ofertele incluse pe acest site, puteti face Rezervari prin intermediul postei electronice sau direct la sediul agentiei.

 

Societatea actioneaza si ca Agent
Societatea actioneaza si ca agent pentru terti furnizori cum sunt: liniile aeriene, hoteluri, companii de inchiriat masini, alti furnizori de Servicii Turistice.
Societatea nu-si asuma nici o responsabilitate pentru produsele si serviciile turistice oferite de Furnizorii de Servicii Turistice si nu garanteaza in nici un fel (fie explicit sau implicit) acuratetea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest Site.

Informatiile publicate pe Site
Societatea ofera prin intermediul Site-ului informatii cu titlu general, cu scop consultativ. Va rugam sa notati ca informatiile publicate pe Site pot fi modificate oricand. Este necesar sa verificati cu Furnizorul de Servicii Turistice, ambasada sau biroul de turism de la destinatie, daca informatiile aparute pe Site sunt de actualitate.
Agentia de turism nu asigura nici o garantie cu privire la aranjamentele documentelor de calatorie (pasapoarte, vize, vaccinuri necesare), daca informatia de pe Site este actualizata. Drept urmare, este responsabilitatea Utilizatorului de a se asigura ca va calatori in conformitate cu masurile aplicabile acestor documente de calatorie.
Agentia de turism nu garanteaza ca informatia de pe Site (incluzand, dar fara limitare, tarifele, descrierile sau datele) nu poate avea erori sau lipsuri.  Societatea noastra depune tot efortul sa corecteze erorile (corigibile) imediat ce sunt observate sau/si ne sunt aduse la cunostinta.

 

Conditiile Furnizorilor de Servicii Turistice
Orice rezervare efectuata in functie de ofertele  de pe Site va fi considerata drept intentia dvs. de a achizitiona un anumit produs sau serviciu turistic de la Furnizorul de Servicii Turistice. Daca cererea dvs. va fi acceptata, veti primi un e-mail de confirmare de la agentia de turism si va intra in vigoare acest contract. Toate serviciile turistice publicate pe Site sunt in functie de disponibilitatea Furnizorilor de Servicii Turistice. Termenii si conditiile Furnizorului de Servicii Turistice (incluzand regulile de transport al pasagerilor impus de liniile aeriene) se vor aplica aditional Termenilor si Conditiilor acestui Site.
Termenii Furnizorilor de Servicii Turistice pot include prevederi referitoare la diferite proceduri de plata, obligatii, anulari, modificari ale rezervarilor si restituiri de bani (daca este cazul) ori restrictii de alta natura. Unele companii aeriene pot impune taxe suplimentare cum este taxa Transit-without-visa. Agentia nu este responsabila pentru costurile care pot sa apara in momentul transferurilor de la un aeroport / terminal la altul. De asemenea unele hoteluri pot colecta diferite taxe locale.

 

Bilete de avion: sunteti direct responsabil pentru respectarea conditiilor impuse de Furnizorul Serviciilor Turistice privind timpii de imbarcare, reconfirmarea zborurilor sau a oricaror altor reguli. Va rugam sa notati ca timpul minim de imbarcare (inaintea plecarii) recomandat de companiile aeriene, este de 120 de minute pentru zborurile internationale, respectiv 90 de minute pentru zborurile interne. Unele companii aeriene doresc sa reconfirmati zborul cu cel putin 72 de ore inainte de plecare. Nerespectarea acestei reguli poate duce la anularea rezervarii dvs. de zbor. Cupoanele biletului de avion trebuie utilizate in ordine consecutiva. In cazul neresepctarii acestei prevederi, compania aeriana isi rezerva dreptul de a anula biletul in cauza

Anulari/Modificari
In cazul in care doriti anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achizitionat (si Furnizorul de Servicii Turistice permite acest lucru), este responsabilitatea dvs. de a informa in scris despre intentiile dvs. In anumite cazuri este posibil sa nu puteti anula / modifica anumite servicii turistice sau va trebui sa respectati anumite cerinte pentru aceste actiuni.
Furnizorul de Servicii Turistice accepta toate formele de cereri scrise. Furnizorul de Servicii Turistice nu pot anula / modifica serviciul turistic inainte de a primi cererea dvs. ferma.

 

Plata

Nu se accepta alte modalitati de plata in afara celor prezentate in contractul cu turistul si nu ne asumam nici o responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin curierat.

 

Utilizarea Site-ului
Agentia de turism nu este responsabila pentru aptitudinile Utilizatorului de a accesa ori utiliza Site-ul si nici pentru esecurile generate de carenta acestor aptitudini.
Agentia de turism ultramarine travel internationalactiuni care pot genera defectiuni sau alte pierderi.

 

Obligatiile utilizatorului
Sunteti de acord sa respectati urmatoarele obligatii incluzand (fara a se limita):

- responsabilitatea financiara pentru toate tranzactiile efectuate in contul sau in numele dvs .
- aveti varsta peste 18 ani si capacitatea legala de a initia actiuni juridice
- garantarea veridicitatii datelor furnizate despre dvs. sau membrii familiei dvs.
- neutilizarea Site-ului in scopuri speculative, a generarii de rezevari false sau frauduloase.
- Interzicerea transmiterii materialelor politice, pornografice, rasiste sau a altor materiale care contravin legii
- Obligativitatea de a nu altera, copia, transmite, distribui, vinde, afisa, licentia sau reproduce continutul Site-ului cu exceptia utilizarii in scop personal si necomercial a unei singure copii a informatiei continuta in Site.

 

Newsletter

Puteti subscrie la newsletter  care va va fi trimis catre adresa dvs. de e-mail si va include noutati, oferte speciale si alte informatii.

 

Interzicerea accesului pe Site
Agentia isi rezerva dreptul de a  interzice oricand accesul pe Site fara o notificare prealabila

Responsabilitatea agentiei ultramarine travel international
Agentia nu este responsabila pentru pierderile indirecte rezultate din prevederile acestui contract, din utilizarea defectuoasa a Site-ului sau a serviciilor turistice rezervate si achizitionate de pe Site.
Agentia este responsabila doar pentru pierderile directe a caror valoare nu va depasi tariful total al serviciilor turistice achizitionate (exceptand cazurile de deces sau accidentele personale a caror valoare nu are limita).

 

Legaturi catre alte Site-uri
Acest Site poate contine legaturi catre alte pagini web externe si operate de alte parti implicate.
Societatea nu are niciun control sau asociere cu aceste pagini web si nu isi asuma nici o responsabilitate in legatura ca acuratetea, integritatea sau calitatea acestor pagini web ale partior implicate .
Continutul acestor pagini web externe nu reflecta produsele, serviciile sau informatiile furnizate de agentia noastra. Orice opinii referitoare la continutul acestor pagini web externe vor trebui redirectionate catre administratoriil paginilor in cauza.

 

Forta Majora
Societatea nu este responsabila in cazul petrecerii unor evenimente de forta majora. Evenimentele majore includ, dar fara a se limita, interventii guvernamentale, razboaie, rapiri, incendii, inundatii, accidente, furtuni, greve, atacuri teroriste sau actiuni industriale care pot afecta Societatea sau furnizorii sai.

OFERTE DE SEZON cliclk aici...

DICTIONAR DE TERMENI DE TURISM UTILIZATI PE www.ultramarine.ro

Definitii si explicatii: manager agentie ultramarine travel international

SEJUR INDIVIDUAL

Servicii turistice de cazare, masa, excursii si activitati locale, dar nu este obligatoriu, pentru o perioada determinata, cu o durata de 8 zile/7 nopti sau de alta durata, la cererea turistului/

reprezentatului turistilor.

Acest gen de serviciu nu presupune insotitor din partea agentiei si/sau ghid pe durata desfasurarii. La cererea turistilor putem asigura contra cost, orice fel de serviciu aditional, in limita disponibilitatilor.

 

In preturile afisate pentru sejururile individuale nu este inclus pretul de transport.

 

SEJUR DE GRUP - varianta Charter

Servicii turistice de cazare, masa, transport si alte servicii pentru o perioada determinata, cu date de plecare si de intoarcere fixe, stabilite de catre agentia de turism organizatore. Turstii vor fi asistati la aeroport si la hotel fie de un reprezentant al agentiei din Romania fie de cel al agentiei partenere din tara respectiva.

Nu presupune ghid si/sau insotitor de grup.

 

SEJUR DE GRUP - varianta Incentive

Servicii turistice de cazare, masa, transport si alte servicii pentru o perioada determinata, cu date de plecare si de intoarcere fixe, stabilite de catre reprezentatul turistilor sau de catre reprezentaantul organizatiei care initiaza si plateste serviciile. Turstii vor fi asistati, pe durata serviciilor, de unul sau mai multi reprezentanti ai agentiei, in functie de marimea  si activitatile grupului.

 

CIRCUIT

Serivicii turistice desfasurate pe un traseu anume, stabilit de catre agentie sau la cererea unui grup de turisti, cu date fixe de plecare si de intoarcere, program de excursii si vizite prestabilit, cu un numar fix de participanti, mai mare de 12 persoane, cu ghid si/sau insotitor din partea agentiei.

Pretul pentru o persoana este calculat in functie de numarul total de participanti. In cazul in care acest numar se reduce, pretul se recalculeaza si este, de obicei, mai mare.

De aceea, pentru circuite se anunta, obligatoriu, numarul minim de participanti.

 

CIRCUIT pentru 2 persoane

Servicii turistice desfasurate pe un traseu anume, stabilit de catre agentie pentru care este obligatoriu un numar fix de 2 persoane, pentru a putea participa la circuit.

 

CROAZIERA

Servicii turistice de cazare, masa si alte activitati pe un vas de croaziera.  Porturile de plecare sunt cele mentionate in programele respective. Mentionam ca Romania nu are, din pacate,  amenajate porturi de plecare in croaziera. In preturile de croaziera nu sunt incluse preturile de transport pana si de la portul de imbarcare/debarcare.

Sfat

Pentru vacantele pe croaziera va sfatuim sa calatoriti cu 1 zi inainte de imbarcare.

 

Mentionam intamplarea petrecuta pe aeroportul din Atena in luna iunie 2008 cand greva operatorilor de trafic a anulat toate zborurile intre orele 8,00 - 13,00. In limita locurilor disponibile s-au facut reprogramari pentru zborurile urmatoare, in zilele urmatoare!!! 

Conform contractului de croaziera, societatea de navifare si agentia de turism nu este responsabila pentru neprezentarea la locul si ora de imbarcare si pierdeti toti banii de croaziera.

 

 

AVENTURA

Servicii turistice pentru programe care presupun un antrenament minim intr-o directie sportiva, practicarea unor sporturi cu un minim de risc, parcurgerea unor trasee pentru care este nevoie de antrenament si rezistenta fizica,, Turistii pot fi grupati in  tip individual sau de grup si vor fi insotiti de unul sau mai multi ghizi, specializati in domeniu. Exemple de programe de aventura: scuba diving, jeep safari, safari in jungla, escaladari, catarari, rafting, unele activitati combinate.

 

BILETE DE AVION

Biletele de avion sunt, aproape, 100% electronice.

ConditiiLE de emitere, anulare si penalizare difera in functie de tipul biletului si de la o companie la alta. In aceeasi clasa sunt mai multe preturi. Astfel ca un bilet la clasa economica poate sa coste de "n" ori mai mult decat alt bilet in aceeasi clasa. Compania aeriana este singura icare stabileste preturile de vanzare.

 

Pretul unui bilet de avion este compus din pretul biletului si taxele de aeroport. Taxele de aeroport sunt variabile.

Incepand cu iulie 2008, pretul biletelor se comunica impreuna.

 

In cazul anularii unui zbor din diferite motive (vreme nefavorabila, greve pe aeroport, defectiuni tehnice ale navei, ale turnului de control  etc) compania aeriana este singura in masura sa anunte solutiile alternative oferite: reprogramare pentru alt zbor la alta ora sau in alta zi sau returnarea contravalorii biletului.

In acest caz veti pierde celelalte servicii turistice rezervate.

 

RECOMANDAM: intocmirea poltei de asigurare STORNO (1,5%din valoarea serviciilor, maxim 2500 euro/persoana) care acopera o parte din pierderi in cazul unei " greve ale transportatorilor care cauzează o încetare pentru cel puţin 48 de ore consecutive a serviciilor turistice de transport şi care împiedică în mod obiectiv deplasarea Asiguratului"

 

Polita de asigurare nu acopera pierderile cauzate de vremea nefavorabila, defectiunile navei, probleme ale turnului de control sau alte probleme tehnice care intarzie sau anuleaza zborul. In aceste cazuri nici agentia de turism nu poate returna contravaloarea serviciilor pierdute din motivele enumerate.

CAMERE DE HOTEL

 

Marimea, dotarile si facilitatile unei camere de acelasi tip (single, dubla, junior suite etc) difera in functie de clasa hotelului.

 

Precizam faptul ca si hotelurile din aceeasi clasa pot fi foarte diferite.

Remarcati ca exista 5* si 5* deluxe. Exista si hoteluri foarte luxoase, cu mult peste clasa 5* deluxe, catalogate neoficial la 6* si 7*.

 

Retineti si faptul ca fiecare tara are criterii specifice de clasificare a hotelurilor si ca NU va puteti astepta la aceleasi conditii de cazare, in tari diferite.

 

CAZARE IN CAMERA DUBLA

Fiecare hotel are o unitate de cazare/ o camera de referinta.

De obicei, camera de referinta este camera dubla standard.

Exista hoteluri de luxe la care camera de referinta este junior suite, suite etc.

 

Preturile noastre sunt exprimate, de obicei, pentru o persoana care va fi cazata in camera dubla, impreuna cu alta persoana.

Aceasta informatie este mentionata deasupra tabelelor de preturi de forma

Pret in euro/pers/sejur 7 nopti

iar in tabel sunt incluse preturile pentru diferite tipuri de camere in diferite perioade de timp.

 

Preturile pentru sejur sunt exprimate cel mai des (dar nu obligatoriu) in unitatea de masura din turism: pretul pentru 1 persoana cazata in camera dubla standard, timp de 7 nopti cu un anumit tip de masa.

 

Camerele duble au mentiuni si preturi diferite in functie de:

 

1. pozitionarea lor in cladire fata de unele repere exterioare

(ex: cu vedere la gradina, cu vedere la mare etc)

2. categorie si dotari ( standard, deluxe, cu balcon, cu terasa, family etc.)

 

Junior suite este o unitate de cazare cu 2 zone distincte: cea de dormit si cea de living. Aceste zone pot fi cumulate in aceeasi incapere fara o separare fizica sau pot fi separate prin elemente de arhitectura. Si camerele junior suite sunt de diferite categorii.

 

Suite este o categorie superioara de cazare si poate avea multe variante de clasificare in functie de pozitie, dotari, suprafata, facilitati,  numar de dormitoare, numar de livinguri etc.

 

Camera de tip single

 

Este camera destinata locuirii unei singure persoane.

Uneori, hotelurile nu au sau nu mai au disponibil acest tip de camera dar ofera o camera la un pret redus cu un anumit procent, diferit de la hotel la hotel, din pretul unei camere, care poate fi dubla, junior suite, suite.

Exista si situatia in care hotelul nu ofera pret redus pentru camera single si turistul trebuie sa plateasca pretul integral.

 

Camera tripla este camera prevazuta inca din faza de proiectare ca o camera cu 3 paturi sau un pat dublu plus un pas simplu.

 

Camera cu pat suplimentar este o varianta in care unei camere si se poate adauga un pat.

Precizam ca nu orice camera este suficient de mare incat sa i se poata adauga un pat in plus.

Patul suplimentar poate fi un pat normal sau un pat pliant.

Hotelurile din categoriile inferioare, nu pot, de obicei, sa adauge un pat suplimentar din cauza marimii mici a camerelor.

 

Abrevieri folosite in textele de prezentare oferte si in tabelele de preturi, din economia de spatiu

 

GV - vedere la gradina (garden view)

PV - vedere la parc (park view)

SV - vedere la mare (sea view)

FSV - vedere frontala la mare (front sea view)

SSV - vedere laterala la mare (side sea view)

LV - vedere apre terenul din jurul hotelului (land view)

OV - vedere la ocean (ocean view)

Std - standard

Dbl - dubla

Sgl - single

Tpl - tripla

Jr. suite - junior suite

 

Fotografiile publicate pe wesite sau in cataloage

 

In general, o agentie publica cateva fotografii reprezentative ale unui hotel. Alegerea fotografiilor este dictata mai mult de viziunea agentiei asupra hotelului:

o fotografie exterioara, de ansamblu, de recunoastere a hotelului si o fotogtafie a unei camere.

Dar, un hotel are pana la 10 tipuri de camere, fiind imposibil de publicat toate fotografiile reprexzentative.

 

Recomandam sa vizitati web siteul hotelului pentru a avea o viziune cat mai mai completa despre cum arata hotelul ales.

ALTE SERVICII

 

Transferul de la/la aeroport este asigurat de agentie, la cererea turistului. Pretul unui transfer oferit de agentie poate fi diferit de cel oferit de o companie de taxi din aeroport.

Turistii vor fi asteptati in sala de sosiri cu o pancarda cu numele unuia dintre ei. La terminarea sejurului, turistii trebuie sa fie atenti la ora de preluare de la hotel si sa anunte la receptie aceasta informatie.

 

In cazul in care masina de preluare intarzie prea mult, turistii trebuie sa fie responsabili cu sosirea la aeroport in timp util pentru imbarcare, urmand sa regleze, ulterior, cu agentia, faptul ca nu au fost preluati si sa recupereze sumele cheltuite cu transferul.

Soferul care preia turistii de la hotel pentru a-i transfera la aeroport Nu este obligat sa-i caute in camera. Este datoria turistilor sa fie prezenti la locul de intalnire.

 

In nici un caz, turistii nu pot pierde avionul conform biletului de zbor, si nu se pot prevala de faptul ca  nu au fost preluati in timp util. Contravaloarea unor noi bilete va fi suportata integral de catre turisti.

 

Asistenta pe aeroport este serviciul asigurat de partenerul extern la sosire si la plecare. Este un serviciu care va protejeaza de intazieri si va ofera un plus de comfort intr-o tara straina.

 

Excursii si vizite

Rezervarea unor excursii si vizite la data semnarii contractului va ofera sansa sa programati din timp unele servicii. Rezervarea din timp a acestor excursii va garanteaza participarea,  mai ales in perioadele de sezon foarte aglomerate.

 

TIPURI DE MASA

 

Fara masa - oferta rar intalnita si de obicei la hotelurile cu camere de tip apartamente sau studiouri.

BB - Mic dejun

HB - halfboard = demipensiune, de obicei mic dejun si cina; uneori, poate fi mic dejun si pranz; fara bauturi

FB - full board = pensiune completa, 3 mese, fara bauturi la mese

 

AI - all inclusive - concept de servirea meselor principale, a unor aperitive intre mese, impreuna cu unele bauturi plus accesul la unele servicii.

In hotelurile din categoria "all inclusive" sunt foarte putine servicii congra cost; de obicei tratamentele speciale din zona SPA (masaje, coafura, cosmetica)

 

Hoteluri de 5* deluxe nu oferta servicii all inclusive, cu exceptia hotelurilor din Turcia.

 

Chiar daca All inclusive este foarte cautat de majoritatea turistilor, este un sistem cu foarte multa risipa, in contexul mondial al economisirii resurselor.

De aceea,  recomandam sa va luati cantitati rezonabile de mancare, in asa fel incat sa nu aruncati jumatate din ce v-ati pus pe farfurie. 

Intelegem ca sunteti indreptatiti sa faceti ce vreti cu dreptul dv, de aceea va rugam sa-l folositi intr-o atitudine cumpatata.

 

Conceptul all inclusive difera de la hotel la hotel si de la tara, la tara. Pentru a sti exact ce reprezinta all inclusive la hotelul ales de dv, intrebati agentia. Facem mentiunea ca cele mai populare destinatii  pentru conceptul all inclusive sunt Turcia si unele tari zona Caraibelor (Jamaica, Mexic, Dominicana etc)

 

 TURCIA este, de departe, regina sistemului ALL INCLUSIVE, fiind in competitie de denumiri:

all inclusive,  ultra all inclusive, all exclusive all inclusive, deluxe all inclusive, all incluisve special, a la carte all inclusive, high class all inclusive, mega all inclusive.

 

Conceptul all inclusive este asociat cu aranjarea mancarurilor in stil bufet suedez.

 

Tip de MASA BUFET SUEDEZ

Sistem de expunere a mancarurilor intr-un loc amenajat special, de unde turistii se vor servi singuri si de unde pot alege sa manace numai ce doresc si cat doresc.

 

In cazul mesei de tip demipensiune bufet suedez, fara bauturi, turistilor li se vor face oferte de bauturi la masa, care se vor plati separat, fie pe loc, fie la plecare.

 

A LA CARTE

Servirea mesei la comanda, din lista de meniu.

 

home   l   site map   l   Destinatii   l   Circuite   l   Croaziere   l   Oferte de sezon   l   Aventura   l   Chartere   l   Luna de miere   l   contact

designed by TOP S

© Ultramarine Travel International Bucuresti - Toate drepturile rezervate.


Free Statistics
Free Statistics